Gør hverdagen nemmere

Flere administrationshuse bruger allerede Waitly. Gør som mange andre og let det administrative arbejde ved et digitalt system til håndtering af ventelister interesselister samt salg og genudlejningsprocesser. 

Vores partnere

Se, hvem der allerede nu bruger Waitlys system

Spar tid på administrative opgaver - overgå til et digitalt system

Mange administrationshuse har allerede valgt at bruge Waitly for at lette deres administrative arbejde. Som administrationshus kan administrative opgaver og mailkorrespondancer hurtigt tage tiden fra andet vigtigt arbejde. En digital platform minimerer administrative opgaver, eliminerer fejl og sikrer korrekt persondata håndtering.

Med Waitlys system kan I som administrationshus kan I være sikre på at salg og genudlejningsprocesser følger faste principper. Hos Waitly er en af vores værdier at udvikle vores produkt i tæt samarbejde med brugere. Sidder du i et administrationshus, og overvejer Waitly, men har nogle særlige behov, så hører vi meget gerne fra jer. Vi arbejder på digitale løsninger for alle!

Det siger vores samarbejdspartnere

Tidligere brugte vi betydelige ressourcer på opkrævning af årlige gebyrer og håndtering af spørgsmål om betaling og placering på ventelisterne hos en af vores større foreninger. Men siden vi implementerede Waitly sidste år, har vi oplevet en markant optimering af vores processer samt en mere effektiv ressourcefordeling.

Det har resulteret i en forbedret service til både foreningen og de tilmeldte på ventelisten. Vores erfaring med Waitly har været så positiv, at vi allerede planlægger at flytte flere af vores foreninger til deres platform. Jeg kan varmt anbefale andre at følge vores eksempel.

Det tilbyder Waitly

Mindre tid på administration

Opskrivning, betalingsopkrævning, ajourføring, mm. Alt dette kan ske fuldt automatiseret, så du har mere tid til overs.

Persondataforordning (GDPR)

Dine lister indeholder personlige data. Vi passer godt på dem og sikrer at du overholder persondataforordningen.

Automatisering

Automatiseret annonceringsflow til at finde den rigtige person på listerne, som der skal sælges/lejes til.

Skal vi arbejde sammen?

Er du interesseret i et samarbejde, eller har du spørgsmål til en eventuel overgang til Waitly. 

Kontakt os og hør hvordan vi kan hjælpe!

Christian

En personlig dialog fra starten

Christian er salgsansvarlig for andelsboliger og kolonihaver. Han står for onboarding af nye kunder, og er altid klar på en uforpligtende samtale, hvis du er interesseret i at vide mere om Waitly.  

Hos Waitly er det vigtigt for os at have en god kommunikation med både nye og eksisterende kunder. Vi er åbne overfor nye forslag til vores platform, og udvikler løbende nye features baseret på feedback fra vores brugere. 

Kontakt Christian på:
christian.roenn@waitly.dk